19 augusti 2007

First things first

Jag har varit på läger på Barnens Ö i helgen, grillat korv, drillat Norrtulls SK:s F-99-or och druckit bag-in-box-vin med föräldrar i ett allrum som såg ut att ha använts till ett flertal porrfilmsinspelningar, men jag kom givetvis hem i lagom tid för att ta del av söndagens stora fotbollsdrama. Och nej, jag menar inte manchesterderbyt, utan det rafflande drama som just nu har gjort att Trelleborgs FF, trots det egna 0-1-underläget i Gefle och tack vare AIK:s 3-0-ledning över Örebro, har lämnat nerflyttningsplatsen...

2 kommentarer:

Studiomannen sa...

Märkliga ting skedde på Olympia också. Jag vet ty jag var där. Nej. Det var nog inte någon som trodde på 5-0. Magnus Haglund var där och tittade. Undrar vad han fick att tänka på inför lördagen?

Jesper sa...

Ja, för att inte tala om Nanne... Jag beundrar Rydström som håller bloggfanan uppe - särskilt som våra mest uppskattade kolleger på GvSU verkar ha halat sin - men han kanske är tvungen av sitt kontrakt med Baromtern...