23 oktober 2006

Veckans öppna mål

Bunkeflos Igor Sypniewski fast för rattfylla

6 kommentarer:

Mats sa...

...och Bunkeflo dumpar honom direkt. De vet hans historia, de borde därmed ta ett större ansvar. En gång är för fan ingen gång. Killen har gjort fem mål på sju matcher. Hoppas Assyriska bankar dem sönder och samman.

Anonym sa...

Tydligen har alla spelare i Bunkeflo samma fylleklausul. Rattfylla eller liknande och du åker ut.

Gick för övrigt rykte om att TFF funderade på att värva honom inför 2007. Igen. Bara hoppas att det inte var sant. Eller i alla fall att Abrahamsson o Co tänkt om.

Mats sa...

Ja, det låter som ett rykte. Viktigare är att de får behålla hela stommen från i år. Det vimlar av nyckelspelare, i samtliga lagdelar. Jag kan fan i mig knappt vänta. Återstår att se om det blir flest matcher på Vångavallen eller Stadion. Jag har ju två mil till den förra och nästan fem till den senare. Och enligt känd bloggarförebild kan man ju låta blåsten fläkta in under rocken...

Anonym sa...

Beddinge? Kan the bad boy vara identisk med Mats Weman? Om inte så kan du ju i alla fall åka med honom till arenan där du garanterat inte får betongblock i skallen.

Mats sa...

Jag ska höra med honom nästa gång jag springer in i honom. Har hört att han kan vara ett rätt trevligt sällskap. Dessutom har han visst köpt en ny bil, som jag i så fall kan lifta in med.

Anonym sa...

Det är Skåne och Igor är polack, det är som "Dogville" eller när "Sheriffen i Ryd" skulle hjälpa sin kriminellt belastade granne.