19 november 2009

Fotbollshumor

Eftersom jag såg matchen tillsammans med Trehörnorstraff-Ulf vill jag passa på att bjuda på ett citat från min gode vän. En bit in i den andra halvleken var vi nästan igenom den påse med sourcream & bearnaisechips jag investerat i (för er som ännu inte prövat denna nymodighet kan jag avslöja att den inte var så illa, även om det mest berodde på att den inte smakade bearnaise alls utan enbart sourcream), och Ulf behövde något att dricka.

Som alla vet kan det vara ångestladdat att lämna en TV-soffa, eftersom det är just när man befinner sig någon annanstans som det tenderar att hända saker. På väg mot köket sade Ulf:
– Men du, hojta till om Elmander gör mål!
Det tyckte i alla fall jag var ganska fyndigt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som det heter nu för tiden:
+1

Anonym sa...

Som sagt. Humor är svårt det. Jag vill säga IGEN att det här var riktigt kul. Till och med hustrun skrattade högt och gott, när jag läste högt för henne.